شماره روزنامه ۶۰۱۳
|
آرشیو روزنامه شماره ۶۰۰۱ دنیای اقتصاد

اخبار ورزش - روزنامه شماره ۶۰۰۱

  • ما خجـالت می‌کشـیم!

    چقدر بیهوده منتظر فرا رسیدن مسابقات هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر بودیم؛ روز نبردهای بزرگ بین تراکتور- استقلال و پرسپولیس- سپاهان که قرار بود اثر چشمگیری روی معادلات قهرمانی بگذارد و مهم‌تر از آن با ساختن ساعاتی لبریز از هیجان و لذت، مخاطبان را به وجد بیاورد. اتفاقی که افتاد اما، دقیقا برعکس بود.
  • یک قـاب زیبا

    دنياي اقتصاد: احترام گذاشتن به ارزش‌ها تنها مختص فیلم و کتاب نیست. می‌توان با یک حرکت زیبا، برای همیشه تبدیل به یک مثال عالی برای حفظ ارزش‌ها شد. اتفاقی که توسط باشگاه ختافه رخ داد و آنها با یک ابتکار ساده اما ارزشمند، تبدیل به یک نمونه دوست‌داشتنی از توجه به مناسبت‌ها شده‌اند.
  • بهانه‌ها تمام می‌شود؟

    دنياي اقتصاد: تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال آن‌قدر غیر‌منتظره و عجیب بود که هنوز هم عده‌ای هضم نکرده‌ند چرا علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه برکنار شد. مساله اصلی اینجاست چرا تیمی که صدرنشین جدول است، این‌گونه اسیر بحران مدیریتی می‌شود؟
  • دستور وزیر در مورد بانوان

    دنياي اقتصاد: طی هفته‌های گذشته برخی اتفاقات مرتبط به تماشاگران زن در ورزشگاه‌های کشور، باعث التهاباتی شده و متاسفانه در حال زیر سوال بردن اصل این الزام منطقی و حرفه‌ای است.
  • کسی سردار را نمی‌خواهد؟

    دنياي اقتصاد: در جریان شکست ۲برصفر رم برابر لورکوزن در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا، آزمون فقط ۱۱ دقیقه برای رم بازی کرد و یک موقعیت خوب گلزنی را هم از دست داد. بعد از این مسابقه اما نشریه معتبر کیکر در گزارشی مدعی شد نه لورکوزن علاقه‌ای به نگه داشتن آزمون دارد و نه رم مایل است بند خرید قطعی ۱۲ میلیون یورویی این بازیکن را فعال کند. این شرایط باعث شده مهاجم ایرانی کمی سردرگم باشد. پیش از این گفته می‌شد در صورتی که رم بتواند مجوز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد، بند خرید سردار را فعال خواهد کرد.
  • یک جایزه ویژه در انتظار محبی؟

    دنياي اقتصاد: محمد محبی که نخستین فصل حضورش را در تیم روستوف سپری می‌کند، از سوی سازمان لیگ برتر روسیه نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن تازه‌وارد این فصل شده است. فهرست نهایی نامزدهای بهترین بازیکن تازه‌وارد فصل جاری لیگ برتر فوتبال روسیه شامل محمد محبی (روستوف)، بیتلو (دینامو)، تامرلان موسیف (بالتیکا/ زسکا)، نیکیتا سالتیکوف (کریلیا)، میرلیند داکو (روبین‌کازان) و آببوسبک فیضولایف (زسکا) هستند. محبی پیش از این در فهرست کلی نامزدهای بهترین بازیکن لیگ روسیه هم جا گرفته بود. او طی ۲۲ بازی این فصل، ۶ گل زده و ۲ پاس گل ارسال کرده است.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر