یک آرتیست میکروبلیدینگ ابرو و فیبروز چقدر درآمد در سال دارد؟

رپرتاژ آگهی: آرتیست میکروبلیدینگ بودن آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست، اما برای هرکسی که زیبایی و زیبایی شناسی را دوست دارد، حرفه ای بسیار سرگرم کننده و پر ارزش است. باور کنید یا نه، می تواند برای میکرو کار مناسب نیز بسیار سودآور باشد. 

آیا فکر می کنید که این ممکن است مسیر شغلی مناسبی برای شما باشد؟ شاید حق با شما باشد به خواندن ادامه دهید تا کمی بیشتر در مورد حقوق یک آرتیست میکروبلیدینگ بدانید. 

به عنوان یک آرتیست میکروبلیدینگ چقدر می توانید انتظار کسب درآمد داشته باشید؟ 

آرتیست های میکروبلیدینگ در صورتی که خود را وارد بازار مناسب کنند، درآمد شگفت انگیزی به دست می آورند. مانند هر شغل دیگری قبل از هر چیز یک آموزش میکروبلیدینگ صحیح و اصولی در یک مرکز تخصصی یا آموزشگاه آرایشگری معتبر، بسیار مهم است.حقوق و دستمزد بسته به محل زندگی شما و نوع مشتریانی که مرکز یا سالن شما تمایل به دیدن آن دارند، متغیر است و متفاوت است. در حالی که میکروبلیدینگ بیشتر یک روش جدید است، در حال حاضر بسیار محبوب است، بنابراین ممکن است سالن هایی وجود داشته باشند که گزینه‌ای با تخفیف ارائه دهند.

گفته می‌شود، یک آرتیست خوب میکروبلیدینگ می‌تواند انتظار داشته باشد که زندگی بسیار راحتی داشته باشد، تا زمانی که مایل باشد زمان مناسبی را برای کار خود بگذارد.

خدمات میکروبلیدینگ از نظر قیمت متفاوت است، اما مشتری می تواند انتظار داشته باشد که برای انجام کار بین ۱ تا ۳ میلیون بپردازد. حتی با این محدوده، با دیدن چندین مشتری در هفته (و حتی در روز) یک آرتیست، پول زیادی برای کسب درآمد وجود دارد. میکروبلیدینگ به طور خلاصه به شکل نیمه دائمی تاتو ابرو اشاره دارد. با این حال، از خالکوبی متفاوت است زیرا رنگدانه استفاده شده متفاوت است و رنگ کمتر غلیظ است.

امروزه، مردم به دنبال استراتژی های آرایشی صرفه جویی در زمان هستند و میکروبلیدینگ بسیار محبوب شده است.

میکروبلیدینگ چیست؟

میکروبلیدینگ ابرو روشی است که با استفاده از یک ابزار کوچک با یک سوزن کوچک برای اصلاح ابروهای شما انجام می شود. در اینجا، می توانید ابروهایی با ظاهری واقعی داشته باشید که بیشتر از آنچه انتظار دارید دوام می آورند. آنها می توانند یک تا سه سال زیبا بمانند.

علاوه بر این، مردم میکرو ابرو  را دوست دارند زیرا می تواند به آنها کمک کند رنگ ابروی خود را بر اساس رنگ پوست و محدوده سایه خود سفارشی کنند. بدیهی است که این یک طیف بسیار گسترده است و به عوامل زیادی بستگی دارد. مقدار پولی که یک آرتیست کسب میکند نیز بسته به چندین مورد از این عوامل متفاوت است.

محل کار

آرتیست های میکروبلیدینگ در کلانشهرهای بزرگ مثل تهران ، اصفهان ، شیراز ، مشهد ، کرج و ... به احتمال زیاد شغل رضایت بخشی و سودآوری در رشته خود دارند. این مناطق به طور کلی هزینه زندگی بالاتری دارند و بنابراین می توانند قیمت های بالاتری را برای خدمات تخصصی مانند میکروبلیدینگ ابرو دریافت کنند. 

اگر در یک شهر بزرگ زندگی می کنید، به احتمال زیاد بتوانید به انتهای طیف نزدیک تر باشید تا انتهای پایین طیف. همچنین به احتمال زیاد مشتریان بیشتری خواهید داشت زیرا جمعیت بیشتر است.

برعکس، اگر در یک شهر کوچکتر یا حتی یک شهرک زندگی می کنید، احتمالاً هزینه زندگی بسیار کمتر خواهد بود. به طور کلی، مگر اینکه در یک فروشگاه یا سالن بسیار شیک کار کنید، نرخ های شما نیز باید ارزان تر باشد. 

با این اوصاف، هزینه زندگی کمتری نیز برای خود خواهید داشت. نرخ های پایین تر احساس می شود.

هزینه مواد و مکان

میکروبلیدینگ برای میکروکار  نیز هزینه دارد. سوزن‌ها، رنگدانه‌ها و مواد مصرفی وجود دارند که همگی از درآمد شما کم می کنند. همچنین این مسئله وجود دارد که شما کجا کار می کنید.

اگر به صورت انفرادی کار می‌کنید، مجبور نیستید به کسی اجاره بدهید، اما هزینه‌های معمولی که با داشتن یک کسب ‌و کار کوچک یا هر هزینه‌ای که با مکان کسب ‌وکار شما مرتبط است را پرداخت خواهید کرد.

شما همچنین ممکن است در یک سالن زیبایی، یا مرکز تاتو کار کنید. چند گزینه برای این موارد وجود دارد، اما به طور کلی، شما یکی از دو گزینه را دارید.

برای یکی، می توانید یک صندلی اجاره کنید. شما هر هفته یا ماه مقدار مشخصی پول می پردازید تا خدمات خود را انجام دهید. همچنین ممکن است به شما این امکان داده شود که در عوض، درصد کمی از پول جمع آوری شده خود را در هر فروش بپردازید (بنابراین، به عنوان مثال، به جای درآمد 1 میلیون در ساعت، ممکن است پانصد هزار تومان درآمد داشته باشید، که هنوز یک نرخ شروع خوب است).

images_1714742368_6634e460864ce.jpg

دوره های  تخصصی میکروبلیدینگ ابرو  و تجربه کاری

اگر تازه شروع کرده اید، باید انتظار داشته باشید نسبت به فردی که یک حرفه ای باتجربه است و دوره آموزش آرایش دائم  را در یک مرکز تخصصی یا آموزشگاه معتبر گذرانده است، در هر ساعت درآمد کمتری داشته باشید. هر چند نگران نباشید، شما به آنجا خواهید رسید!

از آنجایی که پول به ازای انجام هر کار است، در صورت مشاهده مشتریان کمتر، درآمد کمتری خواهید داشت. میکروبلیدینگ می تواند بین ۱.۵ تا ۳ ساعت طول بکشد. وقتی برای اولین بار شروع به کار کردید، همچنان در حال یادگیری هستید! وقتی یاد بگیرید سریعتر حرکت کنید، می توانید مشتریان بیشتری داشته باشید و درآمد بیشتری در روز کسب کنید. شما همچنین لیستی از مشتریان بازگشتی ایجاد خواهید کرد.

حتی شروع به کار فیبروز کار بسته به عواملی که قبلا ذکر شد، احتمالاً می تواند حدود ۱ میلیون در ساعت به دست آورد. برای کسی که تازه در یک زمینه شروع کرده است، پول زیادی است. کار دشوار و دقیق است، بنابراین اگر بتوانید آن را انجام دهید، واقعاً آن پول را به دست می آورید. 

هرچه بیشتر کار کنید و مهارت‌های خود را بهبود ببخشید، پول بیشتری خواهید داشت. شما می توانید بر اساس مهارت ها و تلاش خود درآمد کسب کنید. هنگامی که در حرفه خود تثبیت شدید، نرخ ها و زمان های تعیین شده شما می توانند به راحتی ۶ رقم را برای شما رقم بزنند. مشتریان از پرداخت حق بیمه برای آرتیستان با تجربه میکروبلید خوشحال هستند.

باشگاه مشتریان

ایجاد یک گروه خوب از مشتریانی که می خواهند بارها و بارها به شما مراجعه کنند بسیار مهم است. 

اگر میکروبلیدینگ ابرو به خوبی انجام می‌شود، می‌تواند بیش از یک سال دوام بیاورد ، اما اگر مشتری کافی داشته باشید، هر روز افراد را می‌بینید. حتی اگر حدود 1 میلیون در ساعت درآمد داشته باشید (قبل از مالیات و هزینه ها) حتی داشتن تنها 2 مشتری در روز (هر کدام تقریباً 2 ساعت) 5 روز در هفته، 10 میلیون در هفته (یا کمی بیش از 120 میلیون در سال قبل از آن) خواهید داشت.

اکنون، این احتمال وجود دارد که هفته های ثابتی نداشته باشید. برخی از هفته ها مشتریان زیادی خواهند داشت، برخی دیگر تعداد کمی خواهند داشت. چند هفته آنقدر شلوغ خواهی بود که مردم را از خود دور می کنی. این احتمالاً با نزدیک شدن به فصل جشن و عروسی اتفاق می افتد. 

با این حال، در پایان روز، تا زمانی که یک باشگاه مشتری ایجاد کنید و مردم را به سمت شما بازگردانید و نام خود را در اطراف پخش کنید، درآمد کسب خواهید کرد.

آرتیست میکروبلیدینگ بودن بسیار سودآور است

در حالی که سود متفاوت است، فقط از هزینه این روش مشخص است که حتی یک آرتیست میکروبلیدینگ نسبتاً موفق نیز می تواند درامد خوبی کسب کند. 

در حالی که یافتن اعداد دقیق آنلاین به دلیل محدوده وسیع مکان ها و ساعات کار دشوار است، می توانید انتظار داشته باشید که به طور متوسط ​​یک میلیون در ساعت درآمد داشته باشید. حاضرید چند ساعت برای کاردستی جدید خود وقت بگذارید؟ چند شغل می تواند چنین پولی را در صنعت شما به شما ارائه دهد؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ورود به هنر خوب میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو و به طور بالقوه آموزش میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو برای خود، از سایت آموزشگاه آناهید  anahidamoz  دیدن کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.