سفارش ساخت انواع باربیکیو با مدل و نقشه شما

رپرتاژ آگهی

سفارش ساخت انواع باربیکیو با مدل و نقشه شما

برای سفارش ساخت انواع باربیکیو و تعیین فضای مناسب باربیکیو ابتدا باید ابعاد باربیکیو خود را مشخص کنید. این مقدار بستگی به اندازه و نوع غذای مصرفی روزانه شما دارد. برای اندازه گیری ابعاد باربیکیو باید ارتفاع، طول و عمق آن را اندازه بگیرید. از پایین ترین نقطه باربیکیو تا نقطه ای که بالاترین قسمت آن را تشکیل می دهد را اندازه گیری کنید. این اندازه گیری ارتفاع را نشان میدهد. سپس طول باربیکیو را از دو طرف جلو و عقب اندازه بگیرید.

با این اطلاعات می توانید ابعاد دقیق باربیکیو خود را اندازه گیری کنید. این اطلاعات به شما کمک می کند تا در انتخاب محل مناسب برای نصب باربیکیو و همچنین در انتخاب سایر لوازم جانبی باربیکیو و همینطور سفارش ساخت انواع باربیکیو دقت بیشتری داشته باشید. 

در بالا به تفصیل ابعاد استاندارد باربیکیو را مورد بحث قرار دادیم. اگر به دنبال خرید باربیکیو حرفه ای  هستید، خوشبختانه امکان خرید و سفارش آن از سایت شومینه پدیده وجود دارد. شومینه پدیده یکی از معتبرترین مراکز فروش باربیکیو در کشور می باشد که امکان سفارش انواع باربیکیو با توجه به مدل و نقشه شما را فراهم می کند. از طریق این سایت می توانید انواع باربیکیو را به همراه مشخصات کامل آنها مشاهده کرده و باربیکیو مورد نظر خود را خریداری نمایید و یا سفارش دهید. برخی از اسامی که مردم در سرچ گوگل به دنبال آن هست می توان به آنها اشاره کرد مانند باربیکیو ویلایی، باربیکیو باغی، باربیکیو سنگی، باربیکیو سیار، باربیکیو قابل حمل و .... اشاره کرد

قیمت باربیکیو باغی

اجزای تعیین کننده قیمت در باربیکیو

 باربیکیو یکی از پرطرفدارترین اجزای پخت و پز به ویژه در هوای آزاد است که اندازه آن در سفارش ساخت انواع باربیکیو تعیین می شود. برای تعیین ابعاد استاندارد باربیکیو چند جزء اساسی نقش مهمی دارند. این اجزا عبارتند از:

• فضای باربیکیو

این ابعاد مربوط به فضای پخت باربیکیو است و بر حسب سانتیمتر اندازه گیری می شود. این قسمت تعیین می کند که چقدر فضا برای قرار دادن غذا روی باربیکیو وجود دارد و چند تکه غذا می توانید همزمان روی آن بپزید.

• تعداد شعله

تعداد مشعل ها نشان دهنده حرارت و قدرت پخت کباب است. برای پخت همزمان غذاهای مختلف و برای کار حرفه ای تعداد شعله بیشتری نیاز است.

• محل نصب باربیکیو

محل نصب باربیکیو نیز برای سفارش ساخت انواع باربیکیو بسیار مهم است. باید مطمئن شوید که مکان مناسبی را برای باربیکیو انتخاب کنید تا از خطر آتش سوزی و سایر مشکلات جلوگیری شود. با توجه به این عوامل می توانید ابعاد استاندارد کباب مورد نظر خود را انتخاب کنید و تجربه بهتری در پخت غذاهای مورد علاقه خود داشته باشید.

باربیکیو حرفه ای

انتخاب مکان مناسب برای باربیکیو

برای انتخاب مکان مناسب برای سفارش ساخت انواع باربیکیو، این وسیله، باید در معرض دید همه قرار گیرد. برای این موضوع سه دلیل وجود دارد. دلیل اصلی این است که اگر می خواهید در همان فضا میزی قرار دهید و غذا را در فضای باز سرو کنید، بهتر است برای مطمئن شدن از کیفیت پخت غذا و جلوگیری از ایجاد آلودگی توسط دیگر افراد، باربیکیو را دور از دسترس همگان قرار دهید.

دلیل دوم این است که فردی که در حال آشپزی است، باید توسط اطرافیان دیده شود. در مواردی که آشپزی مشکل دارد یا مشکلی در آشپزی ایجاد می شود، این به برطرف کردن و جلوگیری از بروز حادثه و خطرات احتمالی کمک می کند؛ بنابراین مهمترین نکته در استفاده از باربیکیو، انتخاب مکان مناسب برای آن است. باربیکیو انواع مختلفی دارد که باربیکیو دارای دودکش یکی از بهترین انواع باربیکیو است. توجه داشته باشید که محلی که باربیکیو را قرار می دهید تا حد امکان صاف باشد.

نحوه استفاده از باربیکیو نکات بسیار مهمی دارد که در اینجا به چند نمونه اشاره می¬کنیم:

•    از قرار دادن باربیکیو در نزدیکی یا زیر درختان خودداری کنید. باربیکیو ایستاده یکی از بهترین انواع باربیکیو است.

•    از قرار دادن مواد قابل اشتعال مانند بنزین، کاغذ و سایر موادی که آتش را جذب می کنند، در نزدیکی باربیکیو جلوگیری کنید.

•    برای جلوگیری از زنگ زدن بدنه باربیکیو، آن را زیر سایبان قرار دهید یا پس از استفاده روی باربیکیو را بپوشانید.

قیمت باربیکیو

قیمت ساخت انواع باربیکیو با توجه به سایزها و طرح های این محصول بسیار متغیر است. اما اگر می خواهید یک باربیکیو گازی مناسب و با کیفیت تهیه کنید، باید توجه داشته باشید که حداقل بودجه ای که برای خرید آن نیاز دارید چه مقداری می تواند باشد که این مبلغ حداقل مبلغی است که باید برای خرید یک باربیکیو با کیفیت خرج کنید. میزان هزینه برای خرید یا سفارش ساخت انواع باربیکیو، باتوجه به امکانات به کار رفته و مدل آن متغیر است. باربیکیو آجری دست ساز یکی دیگر از انواع باربیکیو است که با آجر نسوز و سیمان ساخته میشود و معمولا هزینه بالایی دارد.

سفارش ساخت انواع باربیکیو بر اساس سلیقه شما

• تعیین ارتفاع مناسب برای پیشخوان باربیکیو

باربیکیوهای فضای باز را میتوان در گوشه های خاصی از دیوار و یا در مکان خاصی مانند آلاچیق، پاسیو، روف گاردن قرار داد؛ بنابراین باید به محیط انتخابی و سقف آن توجه کرد. سپس ارتفاع باربیکیو را با توجه به قد افراد در نظر گرفت. به صورت استاندارد، برای یک بزرگسال به عنوان مثال، 150 سانتیمتر مناسب خواهد بود.

• طراحی پیشخوان باربیکیو

با افزایش طول پیشخوان از سطح باربیکیو، از آن به عنوان فضای کار برای تهیه و به سیخ کشیدن گوشت استفاده کنید. با این روش می توانید به راحتی تمامی مراحل کار را در فضای باز انجام دهید و زمان بیشتری را برای استراحت با خانواده یا دوستان خود بگذرانید.

• انتخاب صندلی و مبلمان در فضای باز

شما عزیزان می توانید با در نظر داشتن مبلمان، در سفارش ساخت انواع باربیکیو مناسب با فضای خود، محصول خاصی طراحی نمایید. به عنوان مثال، بهترین طراحی فضای باز، یک باربیکیو آجری و قرمز و یک پیشخوان سفید است. در کنار آن می توانید از صندلی یا مبلمان باغچه در رنگ های تیره مانند: قهوه ای، مشکی یا خاکستری و یا همرنگ با سازه خود، استفاده کنید.

انواع باربیکیو

سخن پایانی

امکان ویژه ای که سایت شومینه پدیده برای مشتریان خود فراهم کرده، این است که شما می توانید طرح مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید و ما در کمترین زمان آن را تولید و برای شما ارسال میکنیم. سایت شومینه پدیده علاوه بر داشتن ست کامل باربیکیو، این امکان را برای سفارش ساخت انواع باربیکیو و رضایت بیشتر مشتریان فراهم کرده است.

شما می توانید طرح مورد نظر خود را از بین انواع مجلات داخلی و خارجی انتخاب کنید و یا می توانید اندازه یکی از باربیکیوهای شومینه پدیده را بنا به سلیقه خود تغییر دهید. لازم به ذکر است شومینه پدیده یکی از اولین و قدیمی ترین تولید کننده انواع شومینه برقی، باربیکیو و آتشدان می باشد که طی این سالها محصولات خود را به کشورهای حوزه خلیج فارس، آسیای میانه و اروپا صادر می کند. یکی از افتخارات این مجموعه داشتن تیم حرفه ای مهندسی در طراحی و تولید با کیفیت و ارزان برای تمامی نیازهای شما می باشد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.